2009-11-03 Tisdag

Jaha. Då har min lediga dag passerat. Inte gjort så mycket i dag. Var egentligen meningen att vi skulle storstäda men det blev inte så. Plockade i ordning mest men det får la bli i morgon i stället haha. Skulle varit ledig i går också egentligen men fick åka till Astradskolan och jobba lite. Trevligt trevligt med lite pengar. Nova fick vara hos Sandra under tiden. Skönt med lite barnvakt höhö. I morgon ska Gingorita vara här hela dagen med henne medan vi är och jobbar. Intar Ljungsätra som vanligt. Skönt med fasta tider i alla fall i två veckor till och eventuellt lite mer ;) men det tar vi när den tiden är inne haha.
Nu ska jag göra mig i ordning för bädden tänkte jag, sen blir det Hell's kitchen :D
Schas.


Gangsta' Vincento ;)


Sin far upp i dagen tycker jag allt (:


Tlött...


Men när man får stoppa fingrarna i Novas varma mun får blir man glad.
Sen kan man ju alltid trycka i henne en liten matbit också haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, vad pratar du om? Världsherravälde, kan det se ljusare ut för nån av oss? :P

2009-11-04 @ 12:02:43
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0