2009-11-04 Onsdag

VEM FAAN BJUDER PÅ CHAMPAGNE I VANLIGA SAFTGLAS??!!!!
Jag talar naturligtvis om Bonde söker fru. Den där Roger han är riktigt tosig han. Stryk borde han sannerligen ha. Här får han som en äkta genuin pimp hem fyra ladies till sin lilla lya som mamma städat från topp till tå. Skryter om att han ska bjuda på champagne. Jaha tänker jag. Det finns något bakom hans pannben haha. Så går han in i sitt 50-tals-inspirerade kök, halar fram flaskan ur det lika morderna kylskået. Sen mot min stora förvåning tar han fram ett par gamla vardagliga saftglas. Precis såna som min mormor har. Nehe, skärpning Rogge!

Nog om det. I dag har jag jobbat igen. Trevligt trevligt. Träffade Birgitta för första gången med och vet ni vad. Hon tyckte precis som Elsie. Hon sa att hon tyckte att jag skulle få ta Billans plats. Så jävla härligt. Elsie har ju redfan sagt till Helené att hon tycker att jag borde få den och det är ju ännu bättre om Birgitta tycker det också. Fan så gött! Så jobbar jag lite där. Fixar praktiken hos någon veterinär, fixar biologi b och söker till djursjukvårdar linjen. PERFEKT sannerligen haha. Det här bevisar bara ännu en sak om mig. Jag har alltid fått höra att jag är teoretiskt lagd och att jag verkligen borde satsa på skolan. Visst, jag har väldigt lätt för mig i skolan och får hyffsade betyg utan att anstränga mig, men jag är ändå precis lika mycket praktiskt lagd. Jag behöver ingen utbildning för att lära mig egentligen. Bara jag hoppar rakt in i någonting och har rätt inställning så går det bra. Jag har aldrig velat jobba i kök, men när jag fick chansen att jobba lite extra var det bara att bita tag och hitta viljan att lära sig så gick det fint. Och nu är det faktiskt rätt kul även om jag har andra planer i framtiden. Vill man så går allt! Fan, känns som att jag skulle fixa allt just nu. Kanske skulle ta tag i alla mattekurserna och söka veterinärhögskolan istället. Haha. Uchs nej. Palla plugga så länge. Nu ska jag ta mig en gammal dusch och sen blir det bädden. Upp och jobba i morgon.
Schas.


Klutarnas if äger på Ljungsätra ;) hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0