2009-11-05 Torsdag

Jaha så sitter man här vid dumburken igen.. Inte så mycket för mig.. Städat lite i dag. Så skulle jag ta vardagsrummet medm men fastnade här naturigtvis. Jobbade i dag också. Kul kul. Birgitta är rolig hon haha. Helené ringde också och gav mig ännu mera tider. Härligt! Början få lite bättre kontakt med Riwan nu också. Hon är riktigt trevlig hon. Känner att jag börjar bli förkyld dock så ska kurera  mig riktigt ordentligt nu så att jag inte behöver sjukskriva mig. Klarar i alla fall morgondagen också. Har ju inte börjat få några symptom än men Tyson var dålig nyligen och jag börjar känna mig lite trött så det är väl på väg antar jag haha. Ledig HELA helgen. Göttans. Jaha. Vad kan man annars skriva i dag? Ingenting. Nu ska jag städa. Schas.


Lilla bejbin (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0