2009-11-08 Söndag

Jaha då var denna helgen förbi. Firat fars dag i dag har man gjort, fast inte min gamla lyktstolpe till far för han kan inte ta sig tid att vara hemma haha. Så har varit hos svärpaps Janne och ätit gott. Härligt härligt. Nova har kommit i trotsåldern och härjar järnet haha. Men men. Vi kommer nog igenom det så länge vi inte glömmer bort att tycka om henne haha. I morgon ska jag ha min första dag på Kungshögsskolan. Japp, min gamla skola där jag och min efterblivna klass levde loppan. Haha. Har fått ett vikariat där terminen ut och sen ska jag förhoppningsvis läsa upp biologi a och b och sen söka till lsu. :). Måste säga att jag är en gnutta nervös inför morgondagen, men Carina smörjde mitt ego så bra i fredags när hon ringde och frågade om jag ville ha det så det ska nog gå bra haha. Nehe. Nu blir det en liten dusch, lite korsord och bädden.
Hej och vej.
Schas.


Hallberg



Busungarna var där också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0