2009-11-12 Torsdag

Jag måste varit helt borta i tisdags när jag skrev torsdag på rubriken haha. Men det var mycket att tänka på. Jaha. Snart fredag och min arbetsvecka på Kungshög är slut. Skulle egentligen varit där terminen ut men hon som jag jobbar för ville prova komma tillbaka redan nästa vecka så vi får ta en dag i taget sa Annika. Jag får i alla fall komma tillbaka till Ljungsätra så att jag har jobb i alla fall. Gött att man har kommit in i systemet nu lite mer. Elsie blir glad med när jag kommer tillbaka till Ljungsätra haha.

I dag fyller Nova hela sju månader. Stor flicka börjar hon blir och i trotsåldern är hon också, men inte så jättefarligt. Det finns de som är värre om man säger så. Har man en fast hand och lite kärlek så fixar det sig. Mitt problem är bara att jag inte litar så mycekt på Niklas eftersom han inte har haft hund innan. Jag vet att han fixar det och han har varit jätteduktig för en person som inte har haft så mycket djur innan. Det var han som fixade det mesta med rumsrenheten eftersom han var hemma med henne hela sommaren så han har varit jätteduktig. Jag måste nog bara släppa mitt kontrollbehov tror jag haha.

Hela helgen är fullbokad och jag vet ärligt talat inte hur vi ska hinna med. I morgon har Sara 20-årsfest och jag ska dit. Problemet är bara att jag inte har fixat skjuts ännu. Ska ringa och fråga mamma tänkte jag. Dessutom behöver vi hundvakt så det får bli att be lilla mamma snällt om det också. Och det är här mitt dåliga samvete kommer in. Vi ska även ut på lördag  med Niklas fotboll. Det är årsfest och Nicolina ska passa Nova över både kvällen och natten. Det kommer gå jättebra men jag känner att det känns fel att lämna bort henne två dagar i rad. Har liksom bara tagit de rutinmässiga promenaderna med henne nu i veckan. Känns inte riktigt som att jag har umgåtts med henne. Hon sitter i Niklas knä nu i soffan och bara myser haha. Så hoppas att det går bra och att hon inte blir mentalt ärrad för livet hahahahahhahahaha.

Nähä. Nu måste jag duscha och sen gå och lägga mig. Upp tidigt i morgon...
Schas.



Sju månader i dag. Ser ni skillnaden? :P


Kommentarer
Postat av: frall

Ne jag gjorde icke detta haha,men de måste jag allt göra :P

2009-11-15 @ 12:31:12
URL: http://frallanmedost.blogg.se/
Postat av: frallan

Grattis till Nova

2009-11-15 @ 12:31:51
URL: http://frallanmedost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0