2009-11-27 Fredag

Nu var det sannerligen längesen. Inget särskilt har hänt mer än att jag har börjat bli väldigt väldigt trött på senaste tiden. Jobbar väl för mycket hehe. Nej usch. Verkligen glad att jag har jobbat så mycket som jag har gjort nu.
I helgen ska vi passa gangsterungarna Nathalie och Jonathan. I morgon ska de få följa med ut till Marsjö Madhouse och rida lite på Alfur. Ska bli skoj. Annars kommer denna helgen bara bjuda på slapp tror jag. Ska jobba nästa helg igen så får väl ta vara på denna haha.
Nova har fått en ny sele också så blir att prova cykla lite med henne också. Nu blir det lite käk och sen bär det av ut till Hamneda :)
Schas.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: menade så klart när VI får makten, haha :P jo, var helt allvarlig när jag skrev det där om norrmannen. Tyvärr hade danskarna inte översatt något alls. Ja, mer än handlingen då. Duh. Så fanns inget vi kunde irritera oss på där, haha :P

2009-12-05 @ 17:32:10
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0