2009-10-02 Fredag

Jaha, så var det fredag i dag igen. Och i morgon är det bara en vecka kvar tills vi drar till Ullared. Den här gången ska jag ta för mig lite mer om det är mycket folk. Jag har gjort en liten lista;

1. I år ska jag inte gå runt och bära på två stycken fulla korgar, vilket resulterar i underarmsreumatism, utan oavsett hur mycket folk det än är SKA jag ha en kundvagn.

2. Om någon kör på mina sargade hälsenor ska jag inte flytta på mig och be om ursäkt för att jag var i vägen, jag ska slåss tillbaka.

3. Jag tänker ta till vilka åtgärder som helst för att komma fram till det jag ska ha. Alltså ska jag bara köra i den riktingen jag vill och inte tänka på vilka som står i vägen, barn är inga undantag.

4. Jag ska inte lägga tillbaka en massa varor och ha dåligt samvete för hur mycket jag handlar. Jag har sparat gott och väl inför den här resan. Enda undantaget är om pengarna inte räcker när jag väl är i kassan, då får jag nog plocka bort lite grejer haha.

5. Jag ska se till att vara där i god tid och slippa köa, även om medresenärer blir drabbade.

6. Om det nu blir kö på vägen in tänker jag haffa alla som tränger sig och inte bete mig som en vanlig svensk och hålla tyst och sen börja viska. INGEN ska tränga sig före mig i år. Man kan väl nästan säga att jag vid det tillfället avsäger mig mitt svenska medborgarskap precis som en viss Anna Anka. Sista avsnittet på måndag. Missa inte det! Ah, nu är jag sådär tv-beroende igen. Haha.

7. Jag SKA besöka den nya erotikshoppen om jag så bara sticker in huvudet. (Och nej, jag är inte porrbesatt och har inte planerat att köpa någonting och nu får ni faktiskt erkänna att det är lite spännande med såna butiker haha)

8. Köpa klart alla julklappar är ett måste!

9. När det blir dags för mat ska jag stå fast vid mitt anti godis- och läskbeteende.

10. Jag ska sträva efter att bli utsparkad fån Gekås på grund av dåligt uppförande. (Efter att jag handlat klart naturligtvis)

Ok, den sista la jag till bara för att det skulle bli tio punkter i min lista, fast det hade ju varit lite coolt att bli
utkastad ändå haha. Bara jag inte blir portad förr gott. Haha

Nu blir det lite film med min kära man.
På återseende.
Schas.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det är rätta takterna :P Och sjuan måste du klara, där har ju t.o.m. jag varit, hahaha.

2009-10-03 @ 15:29:19
URL: http://aboutemma.blogg.se/
Postat av: evelina

helt underbar hund:)

2009-10-03 @ 18:02:59
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha, det har redan hänt en gång, typ första gången jag körde själv :P men eftersom jag typ aldrig tar tag i saker har det inte blivit av att lära sig än...



ja du... ska börja på praktik om nån vecka :P goodbye sköna sovmorgnar, haha. Sj då?

2009-10-04 @ 16:05:07
URL: http://aboutemma.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: jadu, har hittat mitt kall hos ljungby maskin. nej, men haha, ska iaf få ganska intressanta uppg tror jag, hjälpa till med deras hemsida osv. haha, jag kan smyga till köken och smitta dem med förkylning om du vill :P

2009-10-05 @ 15:29:46
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0