2009-10-06 Tisdag

Hej och välkommen till min blogg som är så väldigt uppdaterad. Måste säga att jag är lite besviken på mig själv. Här får man en ny bloggdesign och allt och så kan man inte ens skriva regelbundet haha.
Jaha, så vad har hänt den senaste tiden i mitt liv? Inte mycket alls.
Jo, vi har fått en ny soffa, en hörnsoffa. Ja, en hörnsoffa i vår lägenhet, en etta. Trodde det skulle bli jättetrångt, men det blev det faktiskt inte. Bortsett från att jag får gräva fram min strumpor efter som jag inte kan dra ut översta lådan på min byrå riktigt, men vi har ju en hörnsoffa, det är det inte alla som har hahahahaha. Nog om soffan.
Gör inte så mycekt mer på dagarna mer än att söka jobb och att hoppas på att man får ett samtal som säger att man får jobba lite, på tal om det. I dag fick jag jobba lite. På Astrad igen. Roligt roligt med lite cash. Inte mycekt av den varan på senaste måste jag säga haha.

I går sändes sista avsnittet av "Svenska Hollywoodfruar". Jag kommer sakna Maria Montazami for sure. Den kvinnan är fantastisk! Vi var bjudna på lunch hos Nicolina på förmiddagen. Kyckling och klyftpotatis med grönsaker och tzatziki. MUMS! Och för att bjuda tillbaka så snabb som möjligt (höhö) bjöd vi över henne på lite fruktsallad och kollade på fruarna och "Roast på Berns", det var Bert Karlsson som roastades. Kul kul.

På torsdag är det dags att gå till arbetsförmedlingen. Mindre kul. Men, vad gör man inte för ett jobb? Och på lördag, tidigt på morgonen bär det av till Ullared för att shoppa loss. Ska blir riktigt skönt, speciellt med min lilla lista som ska göra mig till en helt annan person för dagen. Jag säger som Grynet; TA INGEN SKIT! Haha.

Nova har varit hemma själv i tre timmar i dag och det gick jättebra. Love her to death det lilla livet :)
Nehe, om man skulle ta och gå ner med en maskin tvätt, den andra är nog klar nu.
På återseende.
Schas.

Baby-ganster-Nova. Och så har vi den leksaken som har hållt längst av
allihopa, fast den gick sönder i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0