2009-10-13 Tisdag

Tråkigt tråkigt tråkigt. Jag har så tråkigt. Vill jobba och inte sitta hemma och glo hela tiden! Men men. Man får söka och stå i. Det värsta med den här arbetslösheten är att avsett hur mycket man söker så händer ingenting. Man tappar motivationen lite och denna vecka ska jag på en massa möten på arbetsförmedlingen. Antar att det är dags för mig att börja praktisera nu. VILL INTE!

Men över till något roligare. I går var det ett år sen jag och Tyson bestämde oss, så i går hade vi vår första årsdag. Det ni. Var det nog inte många som trodde. Jag nämner inga namn. Men jag vet att det var så. Snabbt har det gått och man kan väl nästan säga att vi till och med har bildat oss en liten familj. Vi ser båda två Nova som vårt lilla barn haha. Bra känns det så man har väl något att vara glad över för tillfället :).

Nähä. Nu blir det att sparka på den där jävla jycken på facebook. Jag innehar just nu rekordet på drygt 2700 meter, mellan mig och Tyson i alla fall haha.
Schas.


Pappa & Kickan ;)

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis bullan...

ja de ha man sj med gjort, patriks vovve är min bebis med :P

2009-10-15 @ 23:05:07
URL: http://frallanmedost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0