2009-10-20 Tisdag uppd.

Gansta-Nova-Lee är bäst!
Idag lärde hon sig en komplett rullning. Har övat på det ett tag eftersom hon kan allt det andra så klockrent (och det var så lätt att lära henne det dessutom), så de senaste veckorna har vi börjat med rulla runt. Hon är lite ofokuserad på den biten, roligare att bita sig i svansen osv. Men i dag när mamma var här på lite kaffe gjorde hon det perfekt. Ja förutom att ett stolsben kom ivägen så att hon inte kom hela vägen, men ändå. HON ÄR BÄST!! Ska se om hon kan göra det igen när jag är klar här. Tror dock inte det. Haha.

Har precis varit på en liten musikföreställning på Sunnerbo (det där stället ger mig rysningar alltså) där lillebruschan medverkade. Roligt roligt. Förutom att jag kom åt en knapp på objektivet när jag skulle filma andra gången så allt blev suddigt. Dessutom hatar jag att ta kort på offentliga tillställningar, känns som att man stör alla andra när de sitter och kollar, speciellt när det är lite halvdunkelt och man använder blixten, haha. Jag pallade inte att rätta till problemet utan filmade vidare och hoppades på att få ett någorlunda ljud i alla fall haha.

Nu blir det sängen. I morgon ska jag upp tidigt och städa. Det kommer nämligen en tjej och kollar på lägenheten på eftermiddagen. Dessutom kommer Ginger hit en runda också när hon har slutat och som det ser ut nu här inne vågar jag inte släppa in någon alls, förutom mamma som har sett mitt rum under alla år som jag bodde hemma haha. Hon vet att jag tar mig i kragen så småningom och städar kliniskt rent för att två timmar senare stöka ner lika mycket igen. Haha.

Schas.


Gangsta-Nova är lite kinkig för det är kallt ute haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0