2009-10-23 Fredag

Kenny vs Spenny

Jag har genom säkra källor (tror jag haha) fått reda på att min favoritserie kenny vs spenny ska börja sändas i Sverige. Det sändes här för en många herrans år sen på ztv, och just nu sitter jag och sörjer för att vi inte har comdey central. Men men. Har alla säsonger på datorn och har sett dem om och om igen. Väntar med spänning på säsong sex som släpps i november. Undrar hur lång tid det tar innan man kan få tag på den här bara.
Här kommer ett avsnitt från säsong ett. NJUT!

http://www.youtube.com/watch?v=GByy9aXzjeE

Och för er som inte sett denna serien förut kan jag bara säga en sak!
Fall inte för Spennys skitsnack. Ok. He's the good guy och allt det där tjabbet, men man inser snart att det är Kenny som gör hela serien. Hans fuskande är så genialt. Och att Spenny faller för det varenda gång är så otroligt underhållande. Dessutom kan man snabbt upptäcka Spennys tendenser till psykiska sjukdomar. Men men. Ni avgör själva. Jag står på Kennys sida haha.
Skulle faktiskt till och med kunna tatuera in den här :)


Nähä.. Nu ska jag återgå till mitt. Jag och ganster-Nova är hemma själva i dag när mannen är ute och lever loppan haha.
Tjo hej.
Schas.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, tittade lite på programmet igår. Kommer dock inte ihåg vad det handlade om den här gången, var sjukt trött :P



Haha, ja, tänkte att jag skulle vara lite politiskt korrekt och inte skriva cp. Eller sepe, som verkar vara vanligast. Jeez, säger jag bara.

2009-10-24 @ 12:46:31
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0