2009-09-11 fredag uppdat.

Jaha, då var promenaden avklarad. Min strategi funkade. Kronoskogen funkar alltid när det gäller mannen. Dessutom var vi på (jag skäms nästan för att säga det) orienterarhumör i dag och utforskade skogen lite extra. Men det lönade sig faktiskt lite för vi hittade en liten stig i skymundan så att vi kunde släppa Nova lös en bit i alla fall. Tycker inte om att ha hunden kopplad hela tiden. De behöver få springa och busa, speciellt när man bor i lägenhet, eller i stan överhuvutaget. Dessutom lär hon sig disciplin, typ kom hit och stanna och sånt, som hon faktiskt kan rätt bra redan, men övning ger färdighet. Det har väl alla hört? Haha.
På vägen hem från Kronoskogen stannade vi och hyrde film. Rovdyr, en norsk skräckfilm som jag hoppas ska vara bra, trots språket och så hyrde vi Wallander - skulden. Wallander, min favoritkommissarie genom tiderna. Han är alltid på gång, alltid lika hård och nästan alltid klädd i sin trenchcoat. Oj oj. Denna  film har jag riktigt höga förväntingar av. Men jag tror inte jag behöver oroa mig eftersom wallanderfilmerna alltid slår lika högt. :P Förresten. I våras när jag som vanligt var inne på platsbanken.se för att leta en massa jobb såg jag en annons där de sökte statister till någon av filmerna. Jag skulle precis plocka fram cv och allting när jag såg att de sökte två pojkar i 10-årsåldern som spelade fotboll. Jag är varken 10 år, kille eller fotbollsspelare. Besvikelsen var stor där, men livet går vidare haha.
bebis-nova
Här har vi en liten bild på Nova när hon bara var tre månader eller något. Det får avsluta kvällen. En timme tills idol börjar och sen blir det film :)
Schas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0