2009-09-15 Tisdag

Tjena tjena..
Inte mycket som händer alls i dag. Som vanligt.. Har precis kommit hem från stan. Var nere och fikade med Gingorita och pratade en jävla massa skit haha. Men kul var det :) Sen stack jag och handlade lite. Tänkte laga lite mat åt Tyson tills han kom hem från arbetsförmedlingen. Kommer hem och hör att hunden ylar som fan, men men. Hon lär sig nog snart haha. Tänkte att jag hinner väl läsa tidningen innan jag sätter igång med maten, så ringer Tyson och säger att vi ska åka till hans bror i kväll och käka pizza. Ok, pizza är gott, men va fan, jag som ville vara nyttig haha. Men men, får väl laga mat åt honom en annan dag, inte för att jag aldrig lagar mat, tvärtom, jag gör det rätt ofta haha.
Annars händer det väl inte så mycket. Kollade det där programmet i går på tv 3 om lyxfruarna i USA. Oj oj. Man hade inte tackat nej till att bli så rik, men ändå. Gillade verkligen inte den där Anna Anka, helt sjuk i huvudet ju. Kan sätta hur mycket som helst på att hon inte var sån innan hon träffade Paul och fick smaka på det goda livet haha. Och mitt i allt hennes skryteri om hur mycket pengar hon har och om hur känd hon är och så vidare så är det plötsligt synd om henne för att hon måste åka med honom på resor och sånt, jaha, buhu. Men men. Efter det programmet så bytte vi ju naturligtvis över till kanal 5 till roast på berns, enda anledningen för en att längta till måndag haha. Gillar inte Pernilla Wahlgren så mycket men det var bra ändå. Nehe, nu ska jag allt bege mig mot platsbanken.se.
Tack för visar intresse ;)
Schas.

Pizza ikväll då..


Min man i texas police frilla.


Ganster-Nova visar att hon är tuff inför dom stora killarna ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, snygg profilbild btw :P

2009-09-16 @ 10:57:04
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0