2009-09-16 Onsdag

Ojoj. Vad veckorna går fort här. Haha.
I dag vaknade jag tidigt. Vid nio haha. Tyson tog hunden så det var bara för mig att sova vidare. Haha. Gock bort till Sandra med Ginger vid elva-tiden. Ganster-Nova var naturligtvis med haha. Sen satt vi där och snackade lite. Kollade på det fuktskadade golvet bland annat, eller ja, det som är kvar av det, en betonggrund typ haha. Sen gick vi hem till mig där Tyson hade lagat lite lunch. Göttans. Satt och glodde lite, sen åkte vi hem till till Ginger med Jan, medan Tyson åkte till Höör och inhandlade sina leksaker, plastpistoler, även kallat soft air gun, har aldrig fattat vitsen med det där. Hundarna lekte som fan i dag, de är så goa så. Och sen var det dags för vildsvin. Det har jag aldrig ätit innan, men brukar vara lite kinkig när det gäller vilt. Fast detta var faktiskt otroligt gott. Jag har bara fått mat lagad till mig i dag så det har varit en riktig glidardag i dag. Det mesta har gått bra för min del förutom att de ringde från sjukhuset i dag och sa att neuvrologen har blivit sjuk så jag fåt vänta på tid igen. Jag har för fan fått vänta hela sommaren på denna tiden så skällde ut henne lite och sa att jag inte tänker vänta lika länge igen för jag måste ha hjälp med mina problem, man kan fan inte vara 20 år och inte kunna jobba på grund av lite huvuvärk ahhh. Blir så arg. Men men. Ska ringa och tjata varje dag tills jag får en tid tänkte jag.
Nu ska jag ta mig en gammal dusch tänkte jag och sen får det bli bädden. Man blir trött av att ha roligt haha.
Tjo flöjt.
Schas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0