2009-09-29 Tisdag

Ojoj. Var det någon som såg Svenska Hollywoodfruar igår? Maria Montazami, en klar favorit från min sida. Mannen är mer inne på Anna Anka den förrädaren. Haha. Över till Maria, finns det någon skönare person? Nej! Haha. Hon verkar vara helt bakom flötet, men ändå så är hon så jävla klockren. Till exempel, hon tjänar sina första pengar för första gången på 22 år genom att ställa in onormalt mycket plantor i de husen som hennes man mäklaren ska sälja, planerar att köpa en lyxig väska till sig själv, men ångrar sig och bestämmer sig i stället för att köpa något fint till familjen. Vad köper hon? Jo ett kylskåp som ska stå i garaget och det slutar inte här. Hon fyller det med en massa mat som tydligen är familjens favoritmat och knyter en stor röd rosett runt hela vitvaran. Jag avgudar henne! Haha, Anna Anka påstår att varenda svensk tjej skulle byta till hennes liv för en dag om de fick chansen. Nej nej. Jag skulle lätt byta med Maria Montazami! Här kommer till exempel ett citat där hon redogör familjens ekonomi;
"Han betalar allt, toppen!" 

Maria Montazami. Min nya förebild! (:

Sen var det naturligtvis Roast på Berns efteråt. Lika roligt som vanligt. Fastän jag tycker att vissa komiker borde bytas ut mot andra, men det är väl helheten som spelar roll antar jag. Haha. På tv:n ikväll ser vi fram emot Hells kitchen 21.00 på trean. Gordon Ramsey for life :D

I dag har jag städ- och tvättdag. Något som jag har försummat helt som ni kanske märker. Nej, jag sitter mest och kollar youtube och dunken.se. Därifrån blir det kläder när nästa lön kommer for sure! Halv tre ska jag hämta Ginger på fruktade Sunnerbogymnasiet så jag har cirka en timme på mig att städa lägenheten och slänga in en maskin tvätt haha. Önska mig lycka till!
Schas.

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaa, självklart :D tack än en gång!

2009-09-30 @ 10:35:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Fiffs

Visst är hon kul :)

Fast missade avsnittet igår

2009-09-30 @ 11:12:11
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0