2009-09-30 Onsdag

Har inte mycket att skriva i dag mer än att jag lever i dubbelmoral. Jag påstår att jag inte alls tittar mycket på tv och min åsikt är att man inte ska binda sig vi den jävla apparaten, men jag har efter vissa undersökningar upptäckt att det är precis det jag gör. Det är en serie hit och en serie dit. Jag föjer till exempel "unga mödrar" på kanal 5 endast för att jag stör mig på de flesta i serien, inte för att jag tycker det är bra på nåt sätt alls utan bara för att det är så himla skrattretande att se deras liv falla i spillo för att de var så jävla korkade redan från början haha. Har jag jag tråkigt och är sysslolös är det tv:n som tröstar mig. Och så klart har jag hela veckan bokad efter tv:n. Nehe, skärpning Rebonken!

Bäst just nu btw:

Little britian - Andy & Lou
JAG AVGUDAR DEM! Youtube går nog till och med varmare än tv:n at the moment. Haha.

Schas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0