2009-09-11 Fredag

Vilken skön kille, som inte vill skylla på någon men gör det hela tiden haha. Stackars Harald!

http://www.youtube.com/watch?v=skxgzSCwmy4&feature=related

Och denna kvinnan är inte mycket bättre haha

http://www.youtube.com/watch?v=IUtIuf2bhPI&feature=related

och här har jag ett till klipp. Herregud vad man kan störa sig på en människa ibland. Kolla in den här bruden. Hon är blåst och låter som en liten griskulting. Vet inte om hon är allvarligt är driver med fjortisar. Bryr mig inte egentligen, för oavsett hur det är så blir man riktigt riktigt irriterad haha.

http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94

I dag händer det inte så mycket. I kväll blir det väl bara att ta det lugnt och käka massa tjockt haha. I morgon blir det nog Markaryds marknad. Se om det är något att ha.

Har inte gjort speciellt mycket i dag. Nova har varit kinkig med maten igen, antagligen för att hon inte har några kindtänder just nu, men man försöker ju ändå få henne att äta lite i alla fall. Tysons syrra var här i morse också. Skulle käka lite frulle. Jag hade gjort scones men det blev ganska misslyckat. För det första var degen onormalt kletig för att vara scones och när de väl kom ut ur ugnen luktade de sockerkaka. Och ja, jag följde receptet hela vägen haha. Vi hade helt enkelt inget annat val (hmpf) än att åka till Roddys och köpa frallor, så att frukosten kunde fortskrida utan några sura miner haha. Det roligaste av allt är att jag faktiskt nu provsmakade lite av sconesen och de gick faktiskt att äta fastän de var kalla till och med så helt misslyckade kan de inte ha blivit då haha. Köpte en ny oboy i dag också. Oboy dark. Den var riktigt god faktiskt. Jaha. Käkade sen åkte Nicolina hem och sen lite efter det stack Tyson till arbetsförmedlingen och jag blev ensam kvar med Nova. Naturligtvis passade jag då på att söka en massa jobb. Känns riktigt bra faktiskt. Skickade även en länk till Bengan om att vikariera som italienskalärare och här skulle jag vilja lägga in en liten sak. Fastän Bengan bara hade mvg:n i sitt slutbetyg så har hon ett riktigt retarderat lokalsinne haha. Så tack Emma, du har gjort så att jag känner mig lite smartare än vanligt i dag. Haha.
Nu blir det en liten promenix med jycken. Ska försöka få med mannen också. Det brukar funka att locka med honom om man säger att man ska gå i Kronoskogen så får väl köra med den taktiken i dag.
Tack för mig.
Schas.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, varsågod, glad to help :P

2009-09-16 @ 10:55:37
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0