2010.04.01

Glad Påsk! Visst är det jobbigt när övergången från vinter till vår/sommar sker. Satt här nyss och funderade på om det var dags att gå och duscha. Nej, men jag har gått om tid på mig tänkte jag när jag skymtade ut genom fönstret. Det är ju ljust ute än. Sen sneglade jag på klockan. SJU?! Snart läggdags, en normal dag i alla fall när man inte är påskledig haha. Min hjärna hänger inte med i årstiderna. Det går alldeles för snabbt, men jag har väl vant mig om några månader, när det är dags att välkomna (pfft) vintern igen haha.

Har ni lurat någon i dag, dagen till ära? Jag har inte. Jag har alldeles för dålig fantasi. Det enda jag har gjort i dag är ägghalvor till påskbuffén så man tycker ju att jag borde haft tid att tänka ut något, men nej. Fantastin sätter stopp för mitt annars så elakartade sinne. Nu går jag och duschar. Brukar komma på bra saker där. Kanske händer att man lyckas lura Niklas för en gångs skull haha.

Schas.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag lyckades lura becka, men det var nog allt. totalt överskattad dag.

2010-04-11 @ 18:21:50
URL: http://aboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0