2010.04.25

Är man en ond människa för att man stirrar på freak shows? Niklas börjar nämligen tycka att det är pinsamt att vara tillsammans med mig när vi stöter på en sådan. Hela jag liksom stelnar och sen står jag där och bara illglor. Utan att tänka på det. Tills Niklas börjar dra mig i armen och säger att jag är pinsam haha. Så, jag anstränger mig verkligen för att fokusera på annat när jag går in i affärer numera. Men eftersom de högre makterna alltid jiddrar med mig så kommer det in en antingen mindre utvecklad människa eller bara nån lustig typ och så är mitt stirrande igång igen. Jag kan inte hjälpa det! Så därför undrar jag om jag är en dålig eller en bra människa. Jag tror egentligen att jag är en ganska bra människa,  om det gills att jag stirrar omedvetet förstås haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0