2010.04.28

Lägenheten blir inte av. Idioten som äger det vill att Niklas ska fixa allt själv. Svart dessutom.
-Öh, kan du lägga klickgolv eller? Ja, men det vill jag inte.
- Ja men du var väl rörmockare, då fixar du toaletten eller? Nej, jag vill inte.
Så den lägenheten är det ju bara att säga hej då till.

Men... I dag ringde det en dam till mig angående en lägenhet som jag har ringt på förut med perfekt hyra och storlek och område. Men jag har fått uppfattningen om att den var uthyrd eftersom hon lovade ringa tillbaka om den var ledig. Ja i alla fall så ringde hon nu precis cirka en och en halv månad senare haha. Vi ska titta på den på måndag och jag är helt i extas. Tills jag såg mitt förra inlägg, där jag sa att jag skulle kunna sälja min själ till Satan. Om denna lägenheten har något att göra med det påståendet så tar jag tillbaka allt jag har skrivit haha.
Jag är inte redo för för helvetet ännu. Allt har sin tid haha!
Schas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0