2010.12.05

Oojojoj vilken helg.. Tog med mannen till wild west steak house i går på julbord tillsammans med ett par vänner. Karlarna i sällskapet visste inte vart vi skulle så det blev extra spännande för deras del :) Och vilken mat sen. Helt otroligt! Det enda negativa jag har att säga om buffén var den svenska maten. Jag är inte speciellt kräsen men jag kräver faktiskt hemmagjorda köttbullar i alla fall på ett julbord. Men men. Den amerikanska maten var ju så god så det var inte hela världen haha. Provade till och med att äta krokodil fast det smakade inte så värst bra hehe.

I dag blir det en lugn och sansad dag här. Ska städa lite och ikväll blir det att fara till min morbror och prova lite av hans hemmabrygda öl. Brukar inte tycka om öl men prova måste man haha. Och sist men inte minst så orkar jag inte vänta längre. I dag skall granen upp och kläs. Nu är jag trött på den svenska traditionen som säger att man inte får ha upp den förrän dagen innan julafton.  Jag vill njuta av min gran i lite mer än en vecka så i dag åker den upp haha.

Har ni något tips på julklappar förresten. Jag känner mig helt lost vad gäller den frågan haha...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade med behövt julklappstips. Hur kommer det sig att jag alltid väntar tills typ två dagar innan jul innan jag fixar julklapparna? Just det, jag är jag.



Men jag försökte mig faktiskt på en Erlend Loe-bok, Fakta om Finland. Men den var så konstigt skriven (inte alls i stil med de andra) så jag gav upp. Kanske får ge den ett nytt försök i år :P

2011-01-06 @ 11:49:44
URL: http://aboutemma.blogg.se/
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-11 @ 11:12:39
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0