2010-01-29 Fredag

Snart är januari slut. Det var verkligen på tiden! Det är inte klokt vad sakta den här månaden har gått. En månad full av stress och oro... Som förhoppningsvis har löst sig nu. Eller ja, om inte Novas korsband bestämmer sig för att gå upp igen. Skulle vara så typiskt om det hände. Men hon hålls ju still hela tiden så det ska väl inte vara något problem. Det har premilinärt löst sig kan man väl säga. Kan man använda ett sånt ord i ett sånt sammanhang? Haha. Förhoppningsvis finns det ingen ordpolis i närheten.

Åter till vardagen. Om den nu är så himla intressant. Den här helgen blir min första jobbfria helg på två veckor. Det känns otroligt bra. Längesen jag hade sovmorgon på en lördag. När jag är ledig på vardagar annars känns det så otroligt fel att sova ut. Dessutom är alla affärer öppna då och då måste man ju passa på att hinna med ärenden och sånt. Det går inte på en helg. Alltså kan jag ha sovmorgon utan dåligt samvete. Blir väl en hyffsat tidig kväll för mig ändå. Känner mig trött och sliten så ska väl bege mig mot bädden nu. Såg nyss Sherlock Holmes. Ojoj. Riktigt bra film. Kan verkligen uppmana ALLA att se den. Ojoj. Och inte bara för att den är bra ;) haha.

Nu ska jag och Nova-Lee bädda ner oss med en liten sudokustund, sen blir det sovmorgon! :)


If you scratch my back, I'll scratch yours. Vincent har rätta knycken
enligt Nova haha

Kommentarer
Postat av: mersiha

måste bara fråga, vad är det för ras på din vovve?:D

själv har jag en liten kille som är en blandning melan doggoargentino amstaff och ridgeback:)

2010-02-01 @ 16:47:49
URL: http://mmersiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0