2010.03.04 Torsdag

Ojoj. Nu har det gått så där lång tid igen sen jag skrev, men jag får väl skylla på att det har varit mycket, som vanligt. Haha. Jag har börjat på Åbrinken i Lagan. Ska vara där i sex månader. Fan så roligt det är nu redan första veckan. Trivs asbra verkligen! Nästan så man skulle skita i att bli djursjukvårdare och stanna där istället haha. Man får göra så roliga grejer och alla är så snälla så. Mina tanter haha.
Nova går det bra med. Simträningen går bara framåt och hon blir starkare i benet. Härligt. Och i nästa vecka kan vi få ett positivt besked. Hade suttit så jäkla fint. Man kan väl säga att vi behöver det jag och min kära man. Hoppas hoppas hoppas!
Jaha. Hur är det med er då, mina kära läsare (om jag nu har några;)?
Händer det något roligt i era liv.
Jag avrundar det hela här.
Schas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0