2010.11.17

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen men ska förska bättra som jag alltid lovar...
Har skaffat en till hund. Bull heter han, två år och är en ambull-blandning..
Riktigt trevlig "liten" krabat på 30 kg som passar Nova perfekt.. Lever loppan är när vi inte är hemma haha.

Jaha, det var väl den största uppdateringen i mitt liv.. Nu nalkas det snart mot julen och jag kan knappt bärga mig. Vill pynta loss hela lägenheten redan nu. Måtte det bli första december snart så man kan få fram adventsljusstakarna och annat härligt pynt. Svårast blir nog att hålla mig med att pynta granen haha. Och för att inte tala om julklapparna! Jag har inte fixat en enda, men har planer på de flesta ändå så det ska väl inte bli några problem. Men, en sak som jag inte har koll på alls. Vad köper man åt sina föräldrar???
De sista åren har de fått tråkiga saker som dvd-filmer, yantramattor. En jul köpte jag något så tråkigt som en plattång till min mamma... Hoppas på lite tips om det är NÅGON överhuvudtaget som läser den här skiten jag skriver här hehe.

Nähä. Är väl dags att börja på maten. Får bli lite god köttfärslimpa ikväll till Bonde söker fru. Den enda serien jag fasktiskt följer numera. Förutom om pantertanter då, men det har jag på dvd så jag slipper passa tider haha. Sen ska jag marinera lite kyckling till morgondagens kycklingpaj. Får bli den som Niklas tycker är så god :)

Hoppla heej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0