2010.11.18

Känner mig lite irriterad för tillfället... Mest på saker som har varit planerade och som sedan spruckit. Eller, nej. Planerna remains, fast utan mig.. Men men.. Sådana saker borde inte dra ner på humöret egentligen, men det gör det, eller hur? Skulle varit ute och gått med Lillmagnus nu men hon bangade på grund av snön (några flingor som ensamt singlar ner) så blir att duscha hundarna och börja på maten istället haha.

Vill så gärna att det ska bli jul nu. Vill att allt ska vara fixat. Alla julklapparna, pyntet och maten så att man bara kan sitta ner och ta det lugnt. Känns som om att det kan bli en turbulent jul i år eftersom detta året inte kommer att bli som föregående år, men vi vill ha det så här och så blir det! Julkorten är nästan klara nu iaf och de flesta julklapparna har vi kommit på.. Bara att inhandla dom är kvar. Den jobbigaste delen alltså.. Jag och Niklas bestämde oss för att inte köpa några julklappar till varandra i år, men alla andra gånger vi har gjort denna överenskommelse så har Niklas brutit den och jag har fått stå där med svansen mellan benen omringad av en massa presenter haha. Så för att slippa detta har jag en liten back up-plan den här julen. Tänker inte säga vad än. Men det kommer bli RIKTIGT STORT kan jag lova er, och honom haha.

Nu väntar köket på mig..
Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0